Kelekótya Karácsony...:) 2.

     A szokásos karácsonyt megelőző őrületben nagyon megtetszett Bea felhívása a kézzel készített képeslapokat illetően, így jelentkeztem. Sajnos én is egyre inkább mélben, vagy sms-ben szoktam mindenféle köszöntést elküldeni /ha egyáltalán, mert bizony sokszor csak terv marad/, így nagyon megörültem a lehetőségnek. Természetesen Bea lapja jóval korábban megérkezett mint az enyém hozzá - de végül még Karácsony előtt épségben odaért:).
Íme a Bea által készített gyönyörűség:

Színben pontosan illik a szomszasszony által készített asztaldíszhez, így együtt szépségeskednek a komódon:)

Itt van közelebbről - egyszerűen gyönyörű:)

     Ezt pedig én készítettem:

Nincsenek egy súlycsoportban sajnos, de azért aranyos lett:)

     Beánál a többi jelentkező által készített szépséget is megnézhetitek, érdemes! Nem is jó kifejezés rájuk a képeslap, inkább kézműves lapnak kellene nevezni őket:).

Más:
     Az örömteli készülődés közepette pedig rátaláltam a klónomra is:). Pontosabban egymásra találtunk és nem klón, csak névrokon. Ő is Pepecselő néven fut, de hímnemű és mindkettőnknek van gmail-es mélcíme is. Az enyém .hu, az övé .com.
Igen ám, csakhogy - mint kiderült - a levelezőrendszer előszeretettel, bár egyoldalúan keveri meg a címeket, így aztán az én bejövő leveleimet szépen átpasszolta druszámhoz. Felettébb érdekes eset, nem is tudtunk rá normális magyarázatot találni de tény, hogy a nekem küldött levelek is nála landolnak, ráadásul amikor próbálta átküldeni nekem azokat, ugyanúgy ő kapta meg őket .com végű feladóval...
Fene se érti, hogy van ez, de kicsit megnyugodtam, hogy nem vagyok Alzheimeres. Ugyanis van 5 mélcímem, mindegyiket más-más használatra hoztam létre. A gmail-est például elsősorban a különböző kézimunkával kapcsolatos regisztrálásoknál szoktam megadni, illetve ide szoktam átküldeni a fontos, de nem azonnal elintézendő leveleimet is a többi fiókból.
Sose értettem, miért nem kaptam soha sehonnan regisztráció megerősítést és miért nem jöttek át a saját magam által küldött levelek. Őszintén szólva már kezdtem beparázni, hogy agykurkászra, vagy neurológusra szorulok, de szerencsére nem az én készülékemben van a hiba:))).
Csak azért írtam le mindezt, hogy ha netán - bár személyes levelezésre csak ritkán használom a gmail-es fiókot - valaki oda írt nekem és nem kapott választ az fenti okok miatt volt.
Mondjuk a freemail is szokott érdekes dolgokat produkálni, volt már ott is olyan, hogy a levél eltűnt valahol az éterben. De továbbra is a freemail-es marad az elsődleges címem, s ha valaki nem kapna választ kéretik visítani:))).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése