Díjat kaptam:)

Még 1 héttel ezelőtt kaptam Cat-től egy díjat, amit még egyszer köszönök! Mivel dögrováson voltam, csak most tudom teljesíteni a feltételeket:)


Fel kell sorolnom 10 dolgot, amit szeretek. Leszámítva az olyan alapvető dolgokat, mint például a családom szeretete, íme néhány dolog:

1., szeretek kézimunkázni, főleg hímezni:) /Gondolom ettől senki nem fog hátast dobni:)))/

2., szeretek növényi festékekkel hímzéshez való alapanyagokat festeni /na ez sem újdonság:)))/.
Kísérletezgetni, milyen növényből milyen színt lehet elővarázsolni, aztán keverni-kutyulni őket:)

3., imádok olvasni. Mikor még nem voltak gyerkőceim rengeteget olvastam, mostanában kevesebbet sikerül - főleg olyat amit én szeretnék:). Jöhet bármi, a klasszikusoktól a jelenig csak sok oldala legyen:). Különösen szeretem a történelmi regényeket, de az indiános történetek is kedvenceim még mindig, meg Tarzan:). Ha felnézek a könyvespolcra, most ezek vannak a látóteremben: Verne, Sienkiewicz, Hugo, Ken Follett, Wass Albert, Cooper, Clair Kennethet, Bronte, Mario Puzo, Moldova, John Grisham, Hamingway, Capote, Rejtő, Erskine... és az örök kedvenc, amit 14 éves korom óta átlag 2 évente kiolvasok: Margaret Mitchell Elfújta a szele. Imádom:)))  

4., szeretek főzni - ha nem muszájból kell. Szakácskönyvet csak ötletelésre használok, a kész recepteket mindig átírom egy kicsit, mert úgy izgalmasabb:)

5., szeretek kertészkedni, a kertben lenni. Reggelente, mikor még nem zavar senki, csak a madarak csicseregnek, kávéval kivonulni és lesni mi hajt, nő, virágzik, terem éppen. Rengeteg növényi emléket őrizgetek a kertben, meg párat a lakásban is régebbi utazásokról. Van itt a monacoi Jardine Exotic-ból Aloe-fácska, Horvátországból leander és selyemakác, Erdélyből pozsgások, Csehországból harangvirág és kankalin... Sajnos a házfelújítás és a gyerekek a szobanövényeim számát megcsappantották, beleértve néhány egyelőre pótolhatatlan virágot is, mint a Franciaországból kapott mimózát:(

6., szeretek blogokat nézni, főleg hímzősöket:) Kedvenceim a francia és az amerikai csajok naplói.

7., nagyon szeretem a gyümölcsöket, az eper és a cseresznye a kedvencem, de igazából mindegy csak nagyon sok legyen:))) Szeretem tartósítani is őket, a napokban  éppen eperszörp és dzsem készült.

8., szeretek kirándulni, utazni. Mostanában sajnos nem "megyünk" annyit, mint régebben, de ez remélem majd változik...

9., szeretek álmodozni:) Például arról, hogy egyszer annyira rá fogok érni, hogy reggeltől estig a kertben hímezhetek, mert semmi más dolgom nincs.

10., legjobban pedig azt szeretem, mikor este elalszanak a gyerekek és csak bámulom, meg simizem őket...

Röviden és hirtelen ennyi az aktuális szeretem-dolgokról:)

Ha nem baj, a díjat nem adom tovább senkinek. Pontosabban senkit nem szeretnék konkrétan kiemelni, vigye nyugodtan a díjat bárki, aki szeretné megosztani velünk azt a 10 dolgot amit szeret...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése