Kicsi vagyok, de szenilis:)

Kicsi vagyok,
Székre állok,
Onnét egy nagyot kiáltok,
Hogy mindnyájan meghalljátok:
Boldog Új Évet Kívánok!!!!!!!!

Ez a versike motoszkált egész nap a fejemben... Kicsi vagyok és ezt rosszindulatú embereknek sikerült is éreztetni velem - elrontva az egész napomat:(
De "székre állok" és túlteszem magam rajta mert a mai napnak a vidámságról kell szólnia. A kisasszony pontosan 30 perccel ezelőtt töltötte be a 3. évét és most ez a legfontosabb!
Szenilis meg azért mert tegnap megígértem, hogy ma mutizom az új fonalakról és SAL-okról a képeket. Csak azt felejtettem el akkor, hogy ma már az óév utolsó napja van. Szülinap, vendégek, buli. Se kedvem, se időm képeket töltögetni:)

Így ha nem bánjátok most csak nagyon boldog, békés és minden tekintetben sikeres új évet szeretnék kívánni mindannyiótoknak!!! És persze rengeteg hímzésben gazdag órát:)
Köszönöm, hogy megtiszteltetek a figyelmetekkel, remélem jövőre is bekukkantatok néha hozzám.

B.Ú.É.K.!!!

3 megjegyzés:

  1. Ne foglalkozz most a rosszal! Boldog szülinapot az ünneplőnek, és boldog új évet!

    VálaszTörlés
  2. Boldog új évet kívánok Neked és szeretteidnek!:)
    Amúgy meg nem te vagy kicsi, hanem ők túl nagyok!:)

    VálaszTörlés