Karácsonyi SAL - utolsó előtti mutizás és egyebek

Legelőször is mindannyiótoknak köszönöm a jókívánságokat és kedves szavakat, amiket itt és/vagy e-mailben kaptam tőletek és én is hasonló jókat kívánok Nektek!

Hímzésileg elkészültem a karisallal, a végleges formába öntés még várat magára. A férjem képet szeretne belőle, a nagyfiam párnát, a kisasszony meg babatakarót:) Ez utóbbi biztosan nem lesz belőle, a végső formát meg majd mutatom. Egyelőre mosva-vasalva várja sorsát a "készhímzések" fiókban... a kép hagy némi kívánnivalót maga után, de nem várok a napsütésre.
A Mon Ami Pierre - Noel 2009.
Befejezve: 2010. december 27.

Mivel az AMAP SAL befejezése óta nem volt hímzőtű a kezemben /a karácsonyi jövés-menés utáni takarítás és pakolás,  a nagyfiú tüdőgyulladása, a kisasszony szülinapja, a szilveszteri készülődés és az év végi-eleji papírmunka miatt amit előrehoztam a jövő hétről mert oviba  nem mehetünk, a férjem meg most szabin van és elpátyolgatja a lurkókat míg dolgozom - röviden ennyit arról a tervemről, hogy a 2 ünnep közt betegre hímzem magam:(/ most csak néhány karácsonyi képet mutatok meg. Még ezeket sem volt időm feltenni... 
A kisasszony és a nagyfiú -
 hozzánk technikai okok miatt már 24-én reggel jön a Jézuska

Imádom ezeket a kis fa díszeket...

1 a számtalan fogásból:)

És ezeket a manókat is nagyon szeretem:)

Azért a sütés-főzés közben készült néhány növényi festék is, ezek eredményét és az új SAL-okra való készülődést holnap megmutatom. Az anyagokat méretre vágtam, a mintákat kinyomtattam, fonalakat összeválogattam. Belekezdeni ugyan egyikbe se tudtam és néhány napig nem is tudok, de majd csak alakulnak valahogy:)

Ti nem szoktatok szinte fizikai fájdalmat érezni, amikor napokig nem hímezhettek???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése