Easter postcard exchange 2017.

    ... jócskán elmúlt már húsvét és még nem mutattam az idei csereberében készült lapokat. Sajnos még mindig nem kaptam meg minden fotót, sőt van akitől visszajelzés sem érkezett, hogy megkapta-e a lapját, de nem várok tovább, mutizom ami van:). Íme az idei termés:

Én Jucinak készítettem egy virágos-tojásos-nyuszkós lapot...

 
Jucustól ezt a cukiságot kaptam a csere-bere során...

Helga pedig ismét meglepett egy gyönyörűséggel csak úgy:)

Nagyon szépen köszönöm a szépséges lapokat és mindenkinek aki velünk tartott az idei fordulóban!
Természetesen lesz karácsonyi csere-bere is, addig nézelődjetek ITT mit készített a többi résztvevő:).



10 megjegyzés:

  1. Szépségesek!
    Sajnos idén kimaradt, nem mertem bevállalni... talán a karácsonyihoz már tudok csatlakozni...

    VálaszTörlés
  2. Köszi a lehetőséget Barbi :) Jövök Karácsonykor is ;)

    VálaszTörlés
  3. Áldott, békés, szép Karácsonyt kívánok!
    (jól illeszkedve a húsvéti bejegyzésedhez... :)))

    VálaszTörlés
  4. Thank You for sharing your article, This is an interesting & informative blog. It is very useful for the developer like me.

    ดูหนัง

    VálaszTörlés
  5. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนัง

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés