Pumpkin Time!

     Ha október, akkor tök - minden mennyiségben. A kertből, a piacról, festve, varrva, vagy hímezve... jöhet bármilyen méretben, színben, formában és kivitelezésben:). Csak minél gyorsabban és minél több - így született ez a haladós, gyorsan és könnyen hímezhető keresztszemes minta. 
Az már más kérdés, hogy majdnem 2 hónap kellett mire keretbe került és fotózni tudtam:D. 
     Eredetileg teljesen más befejezést képzeltem el, de a szükség - pontosabban az alig mozgó bokám - erőteljesen leegyszerűsítette a lehetőségeimet. Ezért egy készen kapható egyszerű képkeretbe raktam a hímzést. Előtte kapott egy vékony rávasalható közbélést a hátsó felére, a natúr fa keret pedig a Pentart Country zöld és Esőfelhő matt árnyalatait, amit végül színtelen viaszpasztával koronáztam meg. És így is szeretem:). Természetesen saját festésű hímzővászonra és fonalakkal dolgoztam:

      Pumpkin Time! - Barbaral Creations
Lenvászon:  Barbaral Creations 40 ct Daffodil
Hímzőfonalak: Barbaral Creations 'Dove Grey', 'Jack O'Lantern, 'Golden Brown', 'Lavender Stem'


      Ha valakinek megtetszett, a minta megvásárolható e-mailen keresztül,vagy az Etsy boltomban 


Szép hétvégét Nektek!

    

2 megjegyzés:

  1. finally a basic fall pattern. not many around. thank you.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett így a befejezés, aranyos a minta is! És nagyon szépek a fonalak! :)
    Remélem, már teljesen meggyógyult a lábad!

    VálaszTörlés