Karácsonyi képeslap-"cserebere" 2015...

      ...lenne kedvetek Karácsonykor is képeslapozni?:) A húsvéti csereberékhez hasonlóan a lényeg, hogy kézzel készített lapokat küldünk és kapunk...
     Most is bármilyen technikával /hímzés, festés, dekupázs, varrás, lehet bőrből, fából, stb./ készült lappal lehet "nevezni", a tavaszi fordulóhoz hasonlóan sorsolással fog eldőlni, ki kitől kap és kinek küld:).
     Hogy izgalmasabb legyen a dolog, senki nem fogja tudni, hogy kitől fog kapni, mindenkinek csak azt árulom el, hogy kinek fog küldeni...
Szóval akinek van kedve részt venni a csereberében, 2015. november 01. éjfélig jelentkezzen e-mailben /barbara . l @ freemail . hu, szóközök nélkül/ vagy itt hozzászólásban. Másnap kisorsolom a párokat és mindenkinek elküldöm mélben a párja címét.
A cserebere hírét nyugodtan vihetitek:).


 A fotón látható lapot tavaly kaptam Cat-től, természetesen az ő engedélyével állt modellt. Itt is nagyon köszönöm Helga!:)


Köszönöm, hogy benéztél!:)





9 megjegyzés:

  1. :-) Szívesen! :-)
    És természetesen szeretnék részt venni most is. :-)

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem, idén megpróbálkozom vele... még sok idő van addig, csak összehozok valamit... :)

    VálaszTörlés
  3. Én is jelentkezem,bár nekem nincs blogom,de a címem megadom:
    judivan70@gmail.com

    Judith,Balatonszemesről.

    VálaszTörlés
  4. Itt vagyok, köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. Annyira szívesen jönnék, de mostanában vacakol a kezem...és ha bevállalom és nem megy?...nem szeretnék csalódást okozni senkinek!...no, november 1-ig még gondolkodom!

    VálaszTörlés
  6. Már jelentkeztem, de azért tuti ami tuti, itt is megteszem :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Barbi, megtaláltad a tegnapi jelentkezésem?

    VálaszTörlés
  8. Ó, de nagyon sajnálom, hogy lemaradtam erről a játékról! :(
    Talán jövőre.

    VálaszTörlés