Londonban, hej... 1. - London trip... 1.

    Mi bizony előre hoztuk a hosszú hétvégét és múlt pénteken elröppentünk Londonba:). Csodálatos 4 napot töltöttünk el, amit itt is köszönök kis kuzinunknak és anyukájának:D. Megosztok veletek néhány képet, ha nem bánjátok...
  
...indulás előtt a reptéren...


...a Balaton...
 
...emeletes buszon:)...
 ...hendoni utcarészlet...

...az "utcánk"eső után...
 ...dupla szivárvány Hendon felett...

 
 ...városnézésre fel! Valahol a Hyde Park mellett:)...

 
...egy fantasztikus "zöld" ház a Viktória Pályaudvar közelében...


 
 ...kis családom kicsi kuzinunkkal és anyukájával:). Ígérem, legközelebb megmutatom magamat is:). Bár az nem lesz ilyen kellemes látvány:D...

 ...a Buckingham palota kapuja...


 ...a királyi lovastestőrség...


...sajnos az egyenruhákat lecserélték, de az őrök továbbra is sasszemmel figyelnek. A közhiedelemmel ellentétben nem díszek, hanem valódi elsőlépcsős harci alakulat tagjai. Woww! :)...


 ...a gyönyörű és megható Victoria Emlékmű a palota előtt, a Queen's Garden közepén...

 ...a Green Park szépséges bejárata...

 ...pillanatfelvétel a Queens Gardenen...
 
 ...látkép a St. James Parkban, háttérben a következő úticél:)...

 ...egy kedves ánglis mókus, kissé más színben mint a mieink:)...

...íme ő, London Szeme. Én kihagytam a magasságiszonyom miatt...

 
 ...uncsitesók a London Eye-on:)...

 ...a Parlament...

 ...a Big Ben tornyával...

 ...a panoráma még fotón nézve is fantasztikus:)...

 






 ...háttérben a Temze...


 ...a Westminster híd...
 

 ...a következő programra igyekeztünk, mikor még Batman is megállt egy közös fotó erejéig:D...

Folyt. köv.:)
  Köszönöm, hogy benéztél!:)
Thanks for stopping by!:)







7 megjegyzés:

  1. De jó, hogy megosztottad velünk ezeket a gyönyörű képeket

    VálaszTörlés
  2. Barb, csak amulok, gyönyörű gyerekek, csodálatos hely, jóképű Batman és az angoltudásod is sokat fejlődött :) I'm impressed, well done. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó volt nézni a képeket, köszi hogy megmutattad... talán majd egyszer...

    VálaszTörlés
  4. Szuper,szuper "kirándulás",köszönöm az érdekes képeket,de ki kell emelnem a mi utcánk eső után,valami bűbáj!Ha belül is ezt a világot tükrözi akkor és 4 napig ki se mozdultam volna,csak annyira,hogy megnézzem kívülről is!♥ ....és mivel tudod,hogy őszinte vagyok,külön kiemelem,hogy köszönöm ,hogy megosztottad itt a képeket,gondoltál azokra is akik csk bloggerek!

    VálaszTörlés
  5. Örülök,hogy ki tudtatok kapcsolódni!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. De jó volt nektek!!!! Köszi a képeket!
    Amúgy..... én is kaptam egy meghívást Londonba, az unokatesómtól. Viszont mivel csak egy szobát bérel, így oda csak egyedül tudok menni..... Még gondolkodom rajta, hogy menjek-e a család nélkül... Nem voltam még Londonba, szívesen megnézném, de ha jönne velem a család és külön szállodát kéne fizetni, az marha sokba lenne....
    Hímzős voltba nem jártál??? :)))

    VálaszTörlés
  7. Nagyszerűek a képek! A Szemmel kapcsolatban hasonló álláspontra helyezkedtem. :O) Én Gilinghamben voltam, pont ilyen. Gusztust csináltál, hogy végre én is megírjam a londoni posztot!

    VálaszTörlés