A nyertes... - The winner...

     ...az az igazság, hogy csak holnap akartam nyilvánosságra hozni a szerencsést aki megnyerte a Love mintámat, de holnap más szerelmetességet fogok mutatni Nektek. Amúgy is rohanásban vagyok /szokás szerint/ mert 2 napja sütisütő üzemmódban nyomulok, ma a suliban farsangoltunk, holnap pedig az óvodában zavargásszuk majd a telet.
Nem szaporítom tovább a szót, lássuk hát kinek kedvezett Fortuna...

     ... in last 2 days I baked and baked and baked many-many cakes, because both of my children's carnival party. Now I'm really in a hurry too so I just show you quickly who's the lucky winner of my pattern-giveaway...

A szerencsés nyertes tehát... -  The lucky lady...
MINDENKI!!!:) - EVERYONE!!!:)


     Legyen ez az én Bálint napi ajándékom:). E-mailben fogom elküldeni a mintát mindenkinek, aki vasárnap estig nem kapja meg kérem sikítson!:)
     This is my Valentin present for you:). I send the charts via e-mail until sunday evening.

     Köszönöm, hogy játszottatok velem, remélem mindenki örül a nyereménynek. S míg meg nem kapjátok, megmutatom milyen új gombok készülnek a műhelyemben /főleg azoknak akik nem látták múlt héten a fészbúkon/:
     Thank you very much for played with me! Now I have to go bake but I show you a little sneak-peek of my new hand dyed button collection:

A lánycsigusz a kedvencem:)))
I love the girl snail:)))


Köszönöm, hogy itt jártál!:)
Thanks for stopping by!:)





13 megjegyzés:

  1. FANTASZTIKUSAN ARANYOS VAGY!!!!! KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!! Nagyon örülök ennek a nyereménynek!!!

    VálaszTörlés
  3. Hűűű! Nagyon nagylelkű, szép gesztus tőled! Előre is köszönöm a nyereményt!

    VálaszTörlés
  4. Milyen önzetlen és nagylelkű gesztus! :))))
    Köszönöm szépen!
    További sikeres alkotó munkát!

    VálaszTörlés
  5. De jóóóó! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, nagyon kedves tőled! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen a mintát!

    VálaszTörlés
  8. Ma találtam meg a mintát a postafiókomban, és bizseregni kezdtek az ujjaim, és nem bírtam magammal :D
    Nem a teljes minta, és egy icipicit átalakítva, de készen van.
    Köszönöm még egyszer a mintát.

    http://polly-hobby.blogspot.hu/2014/02/barbaral-love.html

    VálaszTörlés
  9. Barbara,én nem kaptam meg :(
    sznevm@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  10. Köszi a mintát, én így valósítottam meg:

    http://www.judd25-keresztszemes.blogspot.hu/2014/03/barbaral-creations-love.html

    puszi:)

    VálaszTörlés