Ever Blessed...

     ...szintén még tavaly novemberben készült el Beth szépséges free mintája. Nem spiláztam túl, egyszerűen felszegeztem egy hornbookra. Nagyon szépen köszönöm a mintát!
     ...I stitched this beautiful freebie from Beth in last november. I chose a simple way to finish... Thank you Beth!

 Ever Blessed - Heartsring Samplery (freebie)
Fabric: Zweigart Newcastle linen 40 ct
Threads: Barbaral Creations /'Autumn Maple', 'Citrouille', 'Cinnamon', 'Earth', 'Rosewood'
Hornbook: Barbaral Creations

Thank you again Beth!  


Köszönöm, hogy benéztél!:)
Thanks for stopping by!:)



21 megjegyzés:

  1. c'est ravissant
    douce soirée
    rose

    VálaszTörlés
  2. Nagyon SZÉP lett. Én most a My Funny Valentine mintájával szemezek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Rita! :)
      Jaaj azt én is néztem, a Holly Berries új verziójával nagyon el tudnám képzelni:)

      Törlés
  3. Nagyon jól sikerült! Gyönyörűek a színei! :)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Nagyon tetszenek a színei. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Cat!:) Nekem is bejönnek:D

      Törlés
  5. Élőben is megcsodálhattam, és tényleg nagyon szépséges, egész színhűek a fotók :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Találtam egy új beállítást a fotómasinán:)))

      Törlés
  6. Nagyon kedves ,helyes,egyszerű! szépek az ősz színei és a végső formába öntés híven tükrözi a primitive stílust!
    Szép munka,Barbi!

    VálaszTörlés
  7. Gyonyoru lett,fonalaidat,szineit nagyon szeretem.:)
    Boldog uj evet.

    VálaszTörlés
  8. There are lots of blessings available in this world, including wonderful designers who share their work with us.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yes Kay, you're right!:) Thank you!:)

      Törlés
  9. Szépséges lett. Az enyém félkészen hever valahol...

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű lett, nagyon szép színeket használtál!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép hímzés, és ezekkel a színekkel nagyon harmonikus:) Puszi

    VálaszTörlés