Ajándékok...- Gifts again...

     Az elmúlt napokban több ajándékot is kaptam, mutatom őket sorban:

Belinda adventi játékán Renus édes ajtódíszét nyertem, amihez mellékelt egy kulcstartót is. A képet a készítőtől nyúltam le, remélem nem haragszik érte /sajnos így a kulcstartó nincs rajta/:

 From Renus...

     Egy véletlennek köszönhetően szintén Belinda játékán "nyertem" még egy ajándékot:). A felajánló, Kati véletlenül összekevert az aktuális nyertessel és az én e-mail címemet kérte el. Letisztáztuk, hogy nem én vagyok a szerencsés, mégis küldött nekem egy szépséges kaspót - fantasztikusan szép, precíz, igényes munka - ami a fotón még üres, de azóta feldíszített fenyőágakkal megrakva csücsül az étkezőasztalon:

...from Kati


Nagyon köszönöm Nektek!

Folyt. köv.:)

Barbaral

3 megjegyzés: