A lepel lehull... - Cross stitch semi kit & new linens...

     Nos... mint korábban írtam, minden új dolgot egyszerre szerettem volna feltenni a blogra. Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy az egyik új keresztszemes készletem mintájából a kelleténél több részletet mutattam. Így az elmúlt 24 órában kapott életveszélyes fenyegetések hatására - végül is a gyerkőceimet fel kéne nevelnem:) - soron kívül fel kell raknom a kis boszis mintámat és a leneket... így ezt a 2-3 estés hímzést még bőven elkészíthetitek a hónap végéig.       
     Ezúton pedig megkérem barátnőimet /remélem nem sértődnek meg e címzeten:)/ és kedves vásárlóimat, hogy legközelebb, ha valami megtetszik tőlem, sokkal finomabban noszogassanak gyorsabb munkára:))))))))))))))). Tisztára bestresszeltem....
     Ugyanis nagyon egyedi "keretet" szántam eme - egyébként szerintem nem olyan 'nagyszám' - minta hátteréül, konkrétan szerettem volna a hímzéshez illő vésett mintákat készíteni a keretrészre, hogy még gusztusosabban tálaljam Nektek ezt a kis mintát - ehhez pedig picit több időre lett volna szükségem. No hát ez most nem sikerült, ezért egy egyszerű hátteret kapott a hímzés - remélem így is tetszik Nektek és nem csalódtok az előzetesek után:

'Witch Night' - by Barbaral Creations /saját tervezésű minta/
Hímzővászon - evenveawe: saját festés - natural hand dyed by me /'Peanut Butter'/ 28 ct
Hímzőfonal - threads: saját festésű fonalaim és DMC 310 - my own hand dyed threads /'Pumpkin Flower', Rosewood'/ & DMC 310
Farkasfog - Rick-rack: saját festés - my own hand dyed /'Apricot'/
Stitched: 2 over2
  

 A készlet ún. 'semi kit', a papír alapú mintát és a minta kihímzéséhez szükséges mennyiségű hímzőfonalat tartalmazza. Vásznakat választhatsz itt az általam festettek közül, ezen az oldalon pedig egyéb kiegészítőket találsz a befejezéshez... amennyiben szeretnéd az én alapanyagaimat használni a végleges elkészítéshez:)
A minta ára /papír alapú minta+hímzőfonalak/: 890.- HUF

Az új lenekből egy kis ízelítő, a többi a szokásos helyen:):




     Rendelni szokás szerint e-mailben tudtok /barbara.l@freemail.hu/, pár napon belül pedig jönnek az új pamut- és selyem hímzők is csipkékkel együtt:)


Barbaral


13 megjegyzés:

  1. Háhhh, fogalmam sincs mire célozgatsz :))))) Legyél máskor konkrétabb, mert tudod, már "ismerünk" olyat, aki mindig csak a forró kását kerülgeti és másokkal végezteti a piszkos munkát, nehogy bemocskolja a kacsóját :))))) Egyszerűen imádom, természetesen kérek belőle és megdobhatnál mellé még egy lennel is, az Old Time-ra gondoltam, de írok e-mailt hamarosan, csak most a zuram kerget a gép mellől, mintha nem lenne kettő a házban... Szóval csodálatos minta, nagyon frankó kivitelezés, ráérsz még a faragott kerettel :) és az Autumn vásznad, nahát....

    VálaszTörlés
  2. Angi drága, az 'Old Time' az nem len, "csak" pamut vászon:))). Várom az e-mailt, de nem kerülgetek én semmit, csak a nyilvánosság előtt szeretek finom és nőies lenni:))).
    Amúgy a TÖKöm tele volt már a sürgetésetekkel, de ezt szerintem tudjátok már:)))))))))))).
    Priviben meg leboltoljuk a részleteket... a zuradat meg naggggyon gyorsan hajtsd el - én is úgy szoktam "drágám én dolgozom" felkiáltással:))). Aztán meg bajban vagyok, mikor kérdezi, hogy mit dolgozok, hogy ennyire vigyorgok mellé...:))))))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, semmit nem von le az értékéből :)) Igen, örülök, hogy visszatértünk a tökökre, már nagyon hiányoztak... :))) Amúgy a gyerekem sütőtököt evett nemrég és olyan borzalmas szaga volt befelémenet, hát még kifelé, hogy el is ment a kedvem az egész tökölődéstől. És nem sértődtem meg a címemen :)

      Törlés
  3. Stresszeltél? Ezen a mintán nem látszik. Csuda jó, de megértem. Nyomás alatt nincs kreatívitás.
    Hogy a fenébe csinálsz ilyen remek vásznat? Gratulálok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bea! Nem tudom, hogy csinálom, csak festek és néha egész jól sikerül:)))!

      Törlés
  4. Jajj, Barbara! Ez a minta nekem nagyon tetszik! Én is kéééééérek belőle!!! Mindjárt lesem is az e-mail címedet!

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom, Angi mivel fenyegetett meg, de láthatóan hatásos volt. :-) Én csak finoman és nőiesen megkérdeztem, hogy mikor lesz elérhető, mert az én tempómat ismerve jövő novemberre sem fogom kihímezni. :-) Én is kérek belőle, de majd írok mailt is.

    VálaszTörlés
  6. Ja, és most pedig megyek és megnoszogtatom Angit, hogy igyekezzen a keretekkel, mert ehhez a mintához az is kell. Csak azért, hogy ő is stresszeljen valamin. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehehehe, nehogy már kimaradjon a jóból!!!:)

      Törlés
  7. Nagyon tuti lett a minta:) Ügyi vagy, na! Gratulálok a szépséges vásznakhoz is:)

    VálaszTörlés