Váratlan utazás...

     ...miatt csak most kerültem gépközelbe és gyorsan pótoltam is a restanciáimat, ide feltettem minden új cuccot. Remélem a látvány kárpótol majd benneteket a várakozásért:).
Például ez:

You can be seen here my latest naturally hand dyed threads, laces and some other things

     A farsangot sikeresen túléltem, de hihetetlenül fárasztó volt délelőtt és délután egyaránt végigcsinálni a "műsort". A gyerkőcök öröme azonban mindenért kárpótolt:). Gyors fotók a jelmezes purdékról, először Pancsi mint távolkeleti hölgy:


My daughter as "far east lady" in the kindergarten, their own carnival celebration

A frizurája is az én művem feketére festett saslikpálcával és gyöngyökkel:

Her hair style with meat needle by me:)

     Nagyfiú pedig varázslóként cikázott, varázspálcát, sőt varázsigéket és térképet tartalmazó varázslókönyvet is készítettem neki. A kalapra nem készült karima mert állandóan izeg-mozog őkelme, így kényelmi szempontokból ezt elhagytuk:). Persze most sem állt meg egy percre se, a képek minőségén ez meg is látszik:
My son as a wizard in the school carnival. I made the whole costume and props...
The first-grade children, the picture on the right is Bendegúz the great wizard:)))

     Mára ennyi, rohanok hímezni mert 9 napja nem volt a kezemben hímzőtű és kőkemény elvonási tüneteim vannak:)))))).
Ma éjfélig még tart a a játékom és az akció is, addig még nyugodtan le lehet adni a rendeléseket. 
Vigyázzatok magatokra és böködjetek szépeket /meg jó sokat/!:)

     Now I will cross stitching, because has long had a needle in my hand and I have withdrawal symptoms...
Have a nice evening everybody!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése