Szabad a vásár...

     Hát vért izzadtam mire felraktam a cuccokat egy váratlan  vendégség miatt, plusz 35x lefagyott a gép, ja és így ír valami miatt: newm tusdom miért, sdew ewgymás mewllewtti bwetűkwet is lweüt.
Úgyhogy még törölgethetem is a felesleges betűket... Újabb ősz hajszálak nőttek a fejemen:)))
Na nem is szaporítom a szót tovább, csak annyit még, hogy elnézést kérek azoktól, akik ugrásra készen vártak a gép előtt - eddig hiába:(.
De most itt vannak a szépségek:

Itt 9 új fonal /pontosabban 8+1 mert a 'Kövirózsa' korábban is volt, csak most megújult kissé, élénkebb, tisztább színeket kapott:)/ vár rátok. A fonalakat címke nélkül fotóztam, hogy a lehető legélethűbb képeket tudjam csinálni, postázni természetesen címkével fogom:).
Itt pedig csipkéket, farkasfogakat, formázot szalagokat stb. találtok.

Egy kis plusz infó: az egyszínűnek tűnő fonalak valójában nem azok, hanem az adott szín világosabb és sötétebb árnyalatainak keveréke, mint pl. a 'Rosé' fonal. Nagyobb felületen szépen árnyalt, nem homogén hatást lehet velük elérni. Ugyanez vonatkozik a többi cuccra is, kisebb-nagyobb árnyalat-különbségek találhatók rajtuk, igyekeztem a fotókon ezt visszaadni. Az én monitoromon sikerült, remélem nálatok is.


Kellemes nézelődést:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése