Needlebook - vajon kié lesz?

     Ma készre "szereltem" egy kis tűkönyvet, ami nem is olyan kicsi:). A könyvecskét díszítő Parolin-szívecskét már régebben hímeztem, ma kartonra ragasztott vatelin és patchwork-vászon alapra került némi farkasfoggal körítve. Belsejében gyapjúfilc puha öle várja valamelyik tündérujjú bloggerina tűit. Ez a needlebook lesz ugyanis a fonalak mellett a szerencsés nyertes másik ajándéka. 
     Az időbeosztással sajnos megcsúszok mostanában, nehéz megszokni, hogy egyre korábban sötétedik:(. Emiatt most sem lett tökéletes a fotó, de ugye elhiszitek nekem, hogy élőben sokkal szebb? Aki pedig a péntek éjfélig tartó játékom nyertese lesz, maga is meggyőződhet róla, hogy egész pofás darab:).

Cuori in fiore - Renato Parolin
Fabric: evenweave 32 ct
Thread: Barbaral Creations /'Peanut'/
Rick-rack:Barbaral Creations /'Chocoate'/
Stitched 2x2
13,5x13,5 cm

Itt jobban látszik a hímzés valódi színe

A hátuljára egy pici angyalka került, hogy őrködjön gazdája felett:)

     A belső rész egyelőre maradjon titok, egy biztos: özön mennyiségű tű fér bele:). Holnap éjfélig még lehet jelentkezni a játékra ha megtetszett ez a kis needlebook. Tényleg, tetszik Nektek?

9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, finom munka és gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik :) Bírom, hogy figyelsz az ilyen apró részletekre, mint az angyalka a hátulján! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, megmondom a szemedbe :)
    És tényleg borzasztó, hogy ilyen korán sötétedik, soha nem végzek a locsolással, márpedig nálunk aztán lehet várni az esőt - hiába :(

    VálaszTörlés
  5. Szerintem az enyém lesz ez a helyes kis tűkönyv :)

    VálaszTörlés