Tavaszváró varrás:)

KicsiKató "tavaszvarrásra" csábította olvasóit. Miután meggyőzött arról, hogy tudok varrni:), kutászkodtam kicsit az anyagaim között és ezeket bányásztam elő, pontosabban ezek szólítottak meg:
2 féle vászon, hímzővászon, maradék hímzőfonal

Belőlük fogok összeeszkábálni ezt-azt, ha minden jól megy:)

A nagy kutakodásban felleltem néhány anyagot, amikről most már végképp tudom, hogy az életben soha nem fogom őket felhasználni. Ha gondoljátok, a napokban felpakolgatom őket a blogba, aztán ha valamelyik megtetszik valakinek majd megegyezünk az "ár"ban.
Érdekel valakit a dolog, vagy ne molyoljak vele?

8 megjegyzés:

  1. Nálam több is az anyag, mint amennyi elfér, de a tavaszvarrásodnak nagyon örülök:))) Izgatottan várom a végeredményt:)))

    VálaszTörlés
  2. Küldöm a képet amint készen leszek:)))

    VálaszTörlés
  3. Engem érdekelnének a felesleges anyagaid. :-)Ez a kék virágos vászon is nagyon szép.

    VálaszTörlés
  4. Ebből már nincs több, de a többit holnap megróbálom felrakni.

    VálaszTörlés
  5. Nem azért írtam, csak megjegyeztem, hogy szép. :-) De várom a többit.

    VálaszTörlés
  6. hű de jó kis hangulatos anyagokat válogattál össze...figyelem ám ezt a tavaszváró varrást :)

    VálaszTörlés
  7. Hát igen, ez az én nagy bajom:) Hozzáértők előtt kell összehoznom valami épkézláb dolgot...
    Kell nekem ilyenekbe belevágni:)

    VálaszTörlés