Tilda hóemberkéi és hímzőfonalak

Még nem is mutattam a kész hóemberkéket, pedig már gazdára is leltek az óvoda adventi vásárán. Még én is vettem belőle a gyerkőcök és a férjem nagy örömére:)

Az úgy volt, hogy bevittük őket az oviba, az óvónénik kitették a vásári asztalra és mikor másnap reggel beértünk már csak 3 darab volt belőle. Kicsit megdöbbentem mikor megláttam, hogy mindössze 200 forintot kérnek darabjáért, főleg mert a mellette levő szalvétával borított konzervesdobozok 100 pénzért voltak kitéve...

No gondoltam, ennyiért bizony nekem is megéri, így megvettük a 3 árvát és haza is hoztuk őket:) Ha már a többiek szerető otthonra leltek, a maradék se unatkozzon a téli szünetben a kihalt oviban... És mert így 2x-esen támogattuk az óvodát, ha már 2 gyereket hordok oda:)))

Íme a hóemberkék egy csoportja

Kissé leegyszerűsítettem a díszítést:)

Helyet kapott a "gyurmagombok" egy része is...

Ami pedig a hímzőfonalakat illeti, hogy ne kelljen mindenkinek e-mailt írnia, néhány infót hozok majd délután/este. Többen kérdezték ugyanis, hogyan kell bánni ezekkel a növényi festékkel színezett fonalakkal. Nem is tudtam, hogy ennyi "kukkoló" jár erre:))) Hamarosan írok tehát egy "használati utasítást", akit érdekel, az majd elolvashatja a következő bejegyzésben.

És Adri, ha olvasol /nem akartalak mailben zaklatni/ ne haragudj, hogy csak később tudtam feladni a fonalmintákat, de hívatlan vendégként bekopogtatott az áentéesz meg a fogyaszókat óvó-védő hatóság is, 2 napot el is vettek az életemből. A lényeg, hogy minden rendben, "az ellenőrzés során hiányosságot nem tapasztaltunk" van a jegyzőkönyvben:) De az ideget beleállítják az emberbe, meg persze a betervezett dolgaimat is halasztani kellett...
Szóval remélem már megkaptad a mintákat, vagy legkésőbb ma odaér, még egyszer elnézést a késlekedésért!

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ma megkaptam őket, köszönöm szépen. Nem probléma, nem volt ez olyan sürgős nekem. :-)
    És nyugodtan írj mailt, nem zaklatsz vele. :-)

    VálaszTörlés
  2. Pedig jól tettem ám, hogy nem halogattam. Ma délután ugyanis széttrancsíroztam a lábfejem egy leszakadó polc segítségével.
    Azt hiszem egy időre meg van oldva, hogy ne mászkáljak el itthonról:)

    Ha majd kipróbáltad őket, írd meg légyszi, Neked hogy tetszenek!

    VálaszTörlés
  3. Szia!Én nem vagyok ezekbe jártas de szépségesseket csinálsz,Én nem tudnám ezeket meg csinálni de szeretem nézni ki mit ügyeskedik
    Viszont mond már el nekem miaz a SAL?
    Szia Éva

    VálaszTörlés
  4. Szia Éva!
    A SAL a "stitch-a-long" kifejezés rövidítése. Tulajdonképpen arról van szó, hogy van egy adott hímzésminta, amit mindenki aki jelentkezik, a saját ízlésének megfelelő alapanyagokból hímez ki.
    Így bár a minta ugyanaz, mégis minden részt vevő kezéből más-más színű és méretű hímzés kerül ki végeredményként.
    Általában egyszerre kezdik és egyszerre fejezik be, de ezek a határidők csak elméletiek:) Mindenki úgy halad, ahogy ideje és kedve éppen engedi, közben pedig fázisfotókat mutogatnak:)))

    Ha rákattintasz jobbra feljebb az A Mon Ami Pierre mintára, a blogra jutsz ahol a fotókat mutogatjuk. Ha ott szétnézel, pontosan meglátod majd mit próbáltam itt leírni:)))

    VálaszTörlés