Little House Needlework - befejezve

Végleges formát kapott a "kicsi" Snow White hímzés. Azért idézőjelesen kicsi mert a kész hímzés 12,5x14,5 cm lett.
Mivel eleve nem akartam a hagyományos módon keretezett képet készíteni belőle, hanem valami egyéb díszecskét, lehetett volna annyi eszem, hogy nem 2x2 szálon hímzem de nem is tűnt fel hímzés közben milyen méretes lesz...
Most már mindegy, készen van és elég mutatós példány lett belőle:) Mondhatni igazi "díszpéldány".
Lényeg a lényeg, hungarocell alapra dolgoztam rá - mint eredetileg elképzeltem. Ahogy a képeken is látszik, most csináltam ilyen hungarocelles módszerrel először keresztszemes hímzés-véglegesítést és bizony nem lett tökéletes:( Bár igazából nem annyira csálé mint a fotókon.
A hátulja sima fehér vászon, ezért azt nem is fotóztam. Egyszer talán oda is kerül valami és így kétoldalas díszítőelemként funkcionálhat például az ablakban.

Majdnem 2 órát pepecseltem a kis drágával és nem éppen szokványos, LHN mintákhoz illő körítést kapott:) Bordó alapon arany csillagokkal megszórt mintás szaténfélével körítettem az oldalát, ugyanilyen organza izé van a tetején /mert masninak azért nem nevezném:)/ és arany zsinórból kapott akasztót. Remélem nem kiált ki senki szentségtörőnek a csicsázás miatt. De nekem ez kell a Karihangulathoz:)
Íme néhány kép:
Kicsit csálé, kicsit giccses - de az enyém:)))

Tegnap nálunk is leesett az első hó, pont jól jött a fotózáshoz...

Kicsit közelebbről

Ha egyszer rájönnék mitől görbék néha a képeim... 

4 megjegyzés:

  1. Szerintem jó lett és egyáltalán nem giccses, ennyi kell :))

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én most találtam rád. Nagyon tetszik a hímzésed, a kivitelezés meg majd idővel csiszolódik. A festett fonalaid is tetszenek. Ha esetleg eladásra is szánnál belőlük, érdekelnének, mert ez az, amihez nekem nincs türelmem, a fonalfestés. :-)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Örülök, hogy tetszik:)
    Szoktam eladogatni a fonalakból, ha gondolod e-mailben megbeszélhetjük a részleteket.

    VálaszTörlés
  4. Jó bunkó vagyok, bocs Ryki, Neked is köszönöm! Főleg a megerősítést:)

    VálaszTörlés