Karácsonyi SAL - 2. mutizás

     Szinte semmit nem tudtam haladni a hímzéssel, mert ördögfiókáim hörghuruttal és tüdőgyulladással küzdenek. Még jó, hogy a múlt héten elvittem őket orvoshoz, nehogy a köhécselésükből súlyosabb baj alakuljon ki...

Több ezer forintnyi ezzel-azzal kellett tömnöm őket, az eredmény hétvégére láz, a köhögőrohamoktól hányás. Persze vissza az orvoshoz, jött az antibiotikum meg még jó sok csepp, oldat, szirup meg egyebek. A láz meg a hányás mellé bejött a hasmenés is...
     Úgyhogy tegnap csak egy gyors /mellesleg rendkívül rossz/ fotóra tellett és csak ma mutizok mert végre nincs lázuk a porontyoknak. Íme a "remekmű":

A Mon Ami Pierre: Noel 2009
 2. részlet

     Remélem a héten több időm jut a hímzésre mert ennyi aggódás után legalább kikapcsolna egy kicsit. Nem tudom, hogy más is ennyit parázik-e amikor a gyerkőcei betegek? Én teljesen ki szoktam készülni...

Na jól van, nem panaszkodom tovább, mára ennyi:)



1 megjegyzés:

  1. Szerintem biztos szép lesz majd a kész hímzés, jó színt választottál, nekem tetszik :) A gyerkőc dologgal pedig én is így vagyok, ha a fiam beteg még aludni is alig bírok...

    VálaszTörlés