Befejezett hímzések... - Finished works...

     A közelmúltban sikerült néhány keresztszemes apróságot befejeznem. Hímzésileg persze, mert a végleges formába öntés még várat magára. Tudom, hogy sokak számára kevésbé igényes hatású az aidára történő hímzés de egyrészt pár méternyi készletem még van belőle és muszáj elhasználnom:). Másrészt esténként sajnos kényelmesebb a szememnek erre keresztszemezni...
A kora őszi termés...

When witches go riding - The Prairie Schooler
 Igazi szívem csücske minta, minden öltését imádtam hímezni. Annyira, hogy a banya szalagját el is számoltam de sebaj:) Ráadásul bizonyos helyeken hasracsapás alapján dolgoztam, köszönhetően a kisebbik ördögfióka mintafaló akciójának...

Apple - JBW Designs
Haladós, mutatós, szeretnivaló:)

L'R de Rien
Szintén aidára, úgyis csak itthonra lesz edényfogó belőle:) 

 Cuori in Fiore - Renato Parolin
A Parolin mintákat bármilyen mennyiségben és színvariációban képes vagyok hímezni, ez most egy saját festésű fonallal készült

Stitcher Hornbook - AMAP /free pattern/
Ebből is van már néhány példány:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése